Meny

Urmager med erfarenhed og kompetance

Reparationer foretaget af os resulterer altid i et grundigt udført arbejde – hver gang. Vi giver 1 års garanti på komplette reparationer.

Special uddannede eksperter med mange års erfaring, som følger med i de seneste opdateringer på området, er den bedste garanti for et tilfredsstillende resultat. Vores erfaring og gode priser har givet glade og tilfredse kunder.

Vores arbejde handler ikke kun om at få til dagen og vejen – det handler i lige så høj grad om passion. Vi er interesserede i ure, og i at dit ur skal gå så godt som muligt. Du kan være helt sikker på, at vi tager god hånd om dit arvegods eller dit favorit ur.

Rolex

Rolex har I mange år været førende i udviklingen af nye konstruktioner og teknikker. De har skabt et ur og et mærke, som er i en klasse for sig. Det er en ren fornøjelse at arbejde med disse ure og se, hvordan Rolex har været generøse i hver en detalje i urenes konstruktion. Men så stopper generøsiteten fra deres side også. Rolex udvælger nøje sine forhandlere og holder godt fast i reservedelene. Dette medføre at prisen på et service af et Rolexur er presset op af det lille antal af værksteder, der får lov til at købe reservedele. Vi gør, hvad vi kan for at få fat i reservedelene og holde priserne på et rimeligt niveau, så det kan lade sig gøre for så mange som muligt at anvende disse fine ure. Vi anvender originaldele i det omfang, vi kan få fat i dem, men det er også muligt at finde erstatninger i samme kvalitet.

Det eneste problem med selve uret er, at det holder alt for længe, forstået på den måde, at det som bliver dårligt først, er gummipakningerne som holder uret tæt. Derfor ser jeg ofte, at der er kommet fugt og rust i disse fine urværker. Hvis du har et Rolex, skal du komme i tide, så slipper vi for rusten og problemer med at skaffe reservedele.

Vi udfører service og kasse restauration på Rolex ure, samt udskifter dele i det omfang vi kan skaffe dem.

Omega

Omega har været et kendt mærke og har haft en bredere kundekreds end Rolex. Da de digitale ure kom frem, faldt markedet i et par årtier, men det er nu ved at arbejde sig tilbage. De er godt på vej til at producere deres egne urværker igen, men anvender stadig mange urværker fra producenten ETA. Omega følger Rolex’s taktik og holder ligeledes deres forhandlere i stramme tøjler, når det gælder reservedele. Dette gør, at kunderne betaler mere for reparation af præcis samme ur, som de havde tidligere. Nogle føler sig måske mere ekslusive, men jeg tror, at de fleste føler sig snydt. Vi tager også kampen op her og gør vort bedste for at omgå restriktionerne. Omega er fortsat et godt ur, ingen tvivl om det, men man kunne ønske sig, at de havde valgt at give deres mærke et løft på en mere naturlig måde.

Vi kan få fat i mange dele til Omega ure, vi udfører service og kasserestaurationer.

Breitling

Breitling er på samme niveau eller lige under Omega. De producerer ikke deres egne urværker, men gør deres bedste for at forbedre de urværker, de køber. Breitling har deres eget servicecenter og forsøger at få alle reparationer ind der ved ikke at sælge reservedele til andre. De gør sikkert et fint stykke arbejde, men vi har haft kunder, som kommer til os efter at have fået et prisoverslag, der er overvurderet i pris og antal dele, der skal udskiftes. At skabe et monopol har sjældent en positiv effekt på prisen i forhold til ydelsen.

Det er kun få dele vi kan få til Breitling, men vi udfører service og kasserestaurationer.